Ravitsemuskatsaus 2/2019 on julkaistu

13.06.2019

Ravitsemuskatsaus-lehden kakkosnumeron teemana on vastuullisuus. Lehdessä käsitellään ravitsemus- ja ympäristövastuullisuutta. Myös ruuan maku ja merkitys muille aisteillemme huomioidaan.

Henkilöhaastattelussa on nais­ten kas­vat­ta­ma mies, Valtion ravitsemusneuvottelukunnan puheenjohtaja, MMM:n elin­tar­vi­ke­tur­val­li­suus­joh­ta­ja Se­bas­ti­an Hielm.

Tänä vuonna lehdestä ilmestyy neljä numeroa aiemman kahden sijaan. Numeroiden laajuus on yhteensä sama kuin ennen: nyt kaksi lehteä vastaa aiempaa yhtä numeroa.

Lehteä julkaisee Maito ja Terveys ry asiantuntevan toimituskunnan avulla. Toimituskuntaan kuuluvat MMM, FT Pau­la Ha­ka­la, pro­fes­so­ri Han­nu Kor­ho­nen, MMM Lee­na Packalén, pro­fes­so­ri Päi­vi Palo­joki, do­sent­ti Aila Ris­sa­nen, FT, VTM Sirpa Sarlio, FT, ETM Tuu­la Tuu­re ja ravitsemustieteen dosentti Liisa Valsta. Toimitussihteerinä toimii ETM Krista Korpela-Kosonen Viestintä Nutrimediasta ja päätoimittajana ETM Katariina Lallukka Maito ja Terveys ry:stä.

Lue lehteä

ravitsemusasiantuntija ja viestintäpäällikkö Katariina Lallukka, puh. 0400 566 202 tai katariina.lallukka(at)maitojaterveys.fi