Ravitsemuskatsaus 1/2019 on julkaistu

10.04.2019

- lehti ilmestyy nyt neljä kertaa vuodessa

40-vuotias, nykyisin verkkolehtenä julkaistava Ravitsemuskatsaus on julkaistu. Tänä vuonna lehdestä ilmestyy neljä numeroa aiemman kahden sijaan. Laajuus säilyy samana – nyt kaksi lehteä vastaa aiempaa yhtä numeroa.

Nyt julkaistaan lehti teemalla ”Näin suomalaiset syövät”. Lehdessä on mm. FinRavinto 2017 -tutkimuksen tuloksia tiiviissä paketissa.

Henkilöhaastattelussa on suomalaisen ruuan lipunkantaja, Ruokatieto Yhdistyksen pitkäaikainen toiminnanjohtaja Tiina Lampisjärvi. Nyt hän on jäämässä eläkkeelle. Juttu kertoo Tiinan mielenkiintoisesta urapolusta.

Lehteä julkaisee Maito ja Terveys ry asiantuntevan toimituskunnan avulla. Toimituskuntaan kuuluvat MMM, FT Pau­la Ha­ka­la, pro­fes­so­ri Han­nu Kor­ho­nen, MMM Lee­na Packalén, pro­fes­so­ri Päi­vi Palo­joki, do­sent­ti Aila Ris­sa­nen, FT, VTM Sirpa Sarlio, FT, ETM Tuu­la Tuu­re ja ravitsemustieteen dosentti Liisa Valsta. Toimitussihteerinä toimii ETM Krista Korpela-Kosonen Viestintä Nutrimediasta ja päätoimittajana ETM Katariina Lallukka Maito ja Terveys ry:stä.

Lue lehteä

ravitsemusasiantuntija ja viestintäpäällikkö Katariina Lallukka, puh. 0400 566 202 tai katariina.lallukka(at)maitojaterveys.fi